Niet tevreden?Niet helemaal tevreden

Wij doen ons uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ondanks dat kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Wij horen dit graag van u.

Heeft u een klacht?

Bespreek uw klacht eerst met de betreffende medewerker of met uw klantadviseur. Blijft de klacht bestaan, dan kunt u schriftelijk of via mail een klacht indienen. U stuurt het naar:

Comfortzorg t.a.v. de Directie
Burgemeester Kuperusplein 144
8442 CJ  HEERENVEEN

Of via het sturen van een mail naar secretariaat@comfortzorg.nl

Uitgebreide informatie over de klachtenregeling van Comfortzorg is op onze site te vinden via Klachtenregeling

Onafhankelijke klachtencommissie

Lukt het niet om samen met Comfortzorg tot een bevredigende oplossing te komen, dan kunt u een brief schrijven naar de onafhankelijke klachtencommissie:

klachtencommissie BTN
Everdenberg 5
4902 TT Oosterhout