Directiesecretaresse/ Communicatiemedewerker

Comfortzorg is een groeiende kleinschalige organisatie in de verpleging, verzorging en ambulante begeleiding. Wij hebben plek voor: 

een enthousiaste en professionele DirectiesecretaresseCommunicatiemedewerker
(16 uur per week) 

Met deze functie stap je niet in een gespreid bedje. Dat is iets dat jou aantrekt en waarbij jij je als een vis in het water voelt. Binnen een ambitieuze en dynamische werkomgeving ben jij de onmisbare ondersteuning voor de directie. Naast de reguliere secretariële werkzaamheden ten behoeve van de directie en MT, zoals het beheren van agenda’s, het zelfstandig opstellen van brieven en het voorbereiden en notuleren van vergaderingen, speel je een belangrijke rol bij de opzet van inhoudelijke communicatie-uitingen naar externen. Daarin trek je nauw op met directie en management. Van het organiseren van evenementen krijg jij veel energie. 

Kortom: een functie vol uitdaging en verantwoordelijkheid waar je met jouw organisatievermogen met gemak met 1000-en-1 dingen tegelijkertijd bezig bent. Daarnaast weet je het overzicht te houden en de voortgang te bewaken.  

 Wat vragen wij van jou?  

  • Afgeronde en relevante HBO- opleiding.   
  • Aantoonbare ervaring in secretariële directie ondersteuning.  
  • Ervaring op het gebied van externe communicatie- uitingen is een pré. 
  • Kennis van on- en offline communicatiemogelijkheden, je volgt de relevante ontwikkelingen op dit gebied. 
  • Uitstekende beheersing van alle Officepakketten, Google toepassingen en andere vakspecifieke applicaties. 
  • Onze kernwaarden Ondernemend, Persoonlijk, Professioneel, Samenwerkingsgericht en Plezier zijn jou op het lijf geschreven. Daarnaast ben je proactief, communicatief sterk, stressbestendig, flexibel inzetbaar en je hebt een klantgerichte instelling. 

Wat bieden wij jou?  

  • Werken in een klein team met betrokken, enthousiaste professionals.  
  • Leuke collega’s.  
  • Een dynamische functie en werkomgeving. 
  • Ontwikkelingsmogelijkheden: de Comfortzorg Academy biedt mooie opleidingen en trainingen voor professionals. 
  • Het betreft een dienstverband voor 16 uur per weekwellicht uren uitbreiding in de toekomst mogelijk.  
  • In eerste instantie voor de duur van een jaar, met intentie tot verlenging bij wederzijds goedvinden. 
  • Het salaris is gebaseerd op een indeling in FWG 45/50 op basis van de Cao VVT, afhankelijk van vooropleiding en ervaring. 

Solliciteren en contact:
Ben jij na het lezen van deze vacature enthousiast geworden? Je kunt tot en met 10 januari 2021 reagerenStuur je motivatiebrief en CV naar: werkenbij@comfortzorg.nl.
De gesprekken zullen plaatsvinden op 13 en 20 januari 2021Na de sluitingstermijn hoor je zo snel mogelijk over het vervolg van de sollicitatieprocedure. 

Meer weten?  
Voor informatie kan je contact opnemen met de Directeur-Bestuurder van Comfortzorg, Hanni van den Broek, via h.vandenbroek@comfortzorg.nl.  Een functieprofiel is op verzoek beschikbaar.
Een Verklaring Omtrent het Gedrag is een voorwaarde voor benoeming.  

Op onze website www.comfortzorg.nl vind je meer informatie over Comfortzorg  

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.