Informatie voor accomodatiehouders

Vakantiewensen

Heeft uw vakantiegast zorg en/of hulpmiddelen nodig tijdens zijn of haar verblijf of andere  hulp nodig? Zwemmen, wandelen, bezoek aan museum of bioscoop. Er is veel mogelijk. We bekijken graag hoe deze vakantiewensen gerealiseerd kunnen worden. Comfortzorg heeft een ruime expertise opgebouwd over de mogelijkheden in heel Nederland.

Kosten

Comfortzorg brengt éénmalig organisatiekosten bij de vakantiegast in rekening. Nederlandse vakantiegasten die thuiszorg ontvangen hebben een geldige indicatie voor zorg op een vakantieadres in Nederland. Voor hen is de zorg gratis, op de reguliere eigen bijdrage na. Comfortzorg zorgt dat deze financiering geregeld wordt. Uiteraard is ook het mogelijk dat de vakantiegast de zorg zelf bekostigt, al dan niet uit een Persoonsgebonden Budget (PGB). De gast ontvangt dan voorafgaand aan het verblijf een offerte met de kosten voor de benodigde zorg en / of hulpmiddelen.

Zorgarrangement

Wilt u een zorgarrangement aanbieden? Wij overleggen graag met u over het samenstellen van zorgarrangementen, die u al dan niet tegen een inclusiefprijs aan uw vakantiegasten kunt aanbieden. De geleverde zorg rekent u dan rechtstreeks met Comfortzorg af.
Het is ook mogelijk dat Comfortzorg een zorgarrangement samenstelt en aanbiedt zodat uw locatie extra gepromoot wordt.

Zorg mogelijk op uw locatie?

Comfortzorg komt desgewenst bij u langs om te kijken of uw locatie geschikt is voor een vakantie met zorg. Vaak is met minimale aanpassingen een locatie geschikt te maken voor zorg. Bel ons gerust voor een vrijblijvend advies.

Hulpmiddelen

Via Comfortzorg is het mogelijk om alle benodigde hulpmiddelen te laten bezorgen op het vakantieadres. Deze hulpmiddelen worden veelal vergoed vanuit de AWBZ. Een aantal hulpmiddelen kan gehuurd worden op kosten van de vakantiegast.

Met één telefoontje geregeld!

Bel met 0900-234 1234  voor het regelen van zorg en hulpmiddelen op vakantieadressen. Onze klantadviseurs nemen al het regelwerk uit handen, onderhouden het contact met de vakantiegast en verzorgen een vakantie zorgplan waarin precies staat welke zorg geregeld is.

Om teleurstellingen te voorkomen vragen wij dit ruim voor vertrek te doen (minimaal twee weken). Het is ook mogelijk om via onze website een aanvraagformulier voor zorg en/of hulpmiddelen in te vullen.

24 uur bereikbaar

Onze medewerkers zijn 24 uur per dag oproepbaar. Is er tijdens het verblijf achterwacht nodig voor noodgevallen? Dat kan! We horen dit graag vooraf, zodat we hiermee rekening kunnen houden op het moment dat de gast bij u op vakantie is. Comfortzorg kan ook een mobiele alarmering regelen voor vakantiegasten.