Werkwijze

Zorgeloos op vakantie? Klik HIER voor een sfeerimpressie.
Hier staat in 5 stappen de route van uw vraag tot een Comfortabele vakantie.

In 5 stappen de route van uw vraag tot een Comfortabele vakantie:

 

  1. Reservering verblijf
    U reserveert zelf een verblijf naar keuze. Vraag bij het boeken meteen of de locatie geschikt is voor een vakantie met zorg.

 

  1. Reservering Comfortzorg
    Voor het regelen van de benodigde zorg en hulpmiddelen belt u met Comfortzorg of vult uw gegevens in bij het contactformulier op deze site.

Een medewerker van de vakantiedesk van Comfortzorg neemt uw wensen voor de vakantie door. En bevestigt uw aanvraag.

  1. Reserveren zorg
    Voor het organiseren van de zorg stellen wij het op prijs indien u dat 6 weken van tevoren bij ons aanvraagt.
  2. Reserveren hulpmiddelen
    Voor het organiseren van de hulpmiddelen stellen wij het op prijs indien u dit uiterlijk 5 werkdagen voor uw vakantie aanvraagt.

Voor het organiseren van uw zorg en/of hulpmiddelen tijdens de vakantie brengt Comfortzorg u de organisatiekosten in rekening. Klik HIER  voor een overzicht van deze kosten.

 

  1. Verzamelen informatie en organiseren aanvraag
    Comfortzorg regelt voor u de benodigde zorg en hulpmiddelen op uw vakantieadres.

In overleg wordt eventueel informatie opgevraagd bij de zorginstelling waar u thuis de zorg door geleverd krijgt en worden hiermee afspraken gemaakt. Het is ook mogelijk om extra zorg voor u te regelen zodat u tijdens uw vakantie misschien extra activiteiten kunt ondernemen.

Het kan zijn dat er vragen zijn over de hulpmiddelen die nodig zijn en over de eventuele plaatsing daarvan op het vakantie-adres. Dat wordt dan met u besproken door de leverancier van de hulpmiddelen. Voor het organiseren van de zorg en hulpmiddelen tijdens uw vakantie betaalt u aan Comfortzorg een vergoeding. Deze tarieven staan HIER op de site vermeld.

 

  1. Vakantieplan
    U krijgt vervolgens van ons een vakantieplan waar alle afspraken in staan met de contactgegevens van de personen die bij u de zorg bieden.

 

  1. De rekening

Na afloop van de vakantie brengen wij de geleverde zorg rechtstreeks in rekening bij uw zorgverzekeraar. Bij andere financieringsvormen  zoals een PGB of WLZ ontvangt u of de indicatiehouder van ons de factuur voor de geleverde zorg tijdens de vakantie.

LET OP:
Helaas is het zo dat er een tekort aan zorgverleners is in Nederland. In de vakantieperiodes is dit probleem helaas nog groter. Het kan daarom voorkomen dat Comfortzorg de zorg niet geregeld kan krijgen! Dat vinden wij erg vervelend. Uiteraard doen wij ons uiterste best om de zorg geregeld te krijgen. Mocht het een probleem zijn om de zorg geregeld te krijgen dan brengen wij u daarvan op de hoogte en bespreken welke alternatieven er eventueel mogelijk zijn.

Blijkt het niet mogelijk om zorg te ontvangen op uw vakantie dan hoeft u uiteraard geen organisatiekosten te betalen.