Voor accomodatiehouders

Onze medewerkers van de vakantiedesk nemen al het regelwerk uit handen, onderhouden het contact met de vakantiegast en verzorgen een vakantiezorgplan waarin precies staat welke zorg geregeld is.
Bel met 0900-234 1234  voor het regelen van zorg en hulpmiddelen op vakantieadressen.

Heeft uw vakantiegast zorg en/of hulpmiddelen nodig tijdens zijn of haar verblijf of andere hulp nodig? Zwemmen, wandelen, bezoek aan museum of bioscoop. Er is veel mogelijk. We bekijken graag hoe deze vakantiewensen gerealiseerd kunnen worden. Comfortzorg heeft een ruime expertise opgebouwd over de mogelijkheden in heel Nederland.

Zorg mogelijk op uw locatie?
Comfortzorg komt desgewenst bij u langs om te kijken of uw locatie geschikt is voor een vakantie met zorg. Vaak is met minimale aanpassingen een locatie geschikt te maken voor zorg. Bel ons gerust voor een vrijblijvend advies.

Wilt u een zorgarrangement aanbieden? Wij overleggen graag met u over het samenstellen van zorgarrangementen, die u al dan niet tegen een inclusief prijs aan uw vakantiegasten kunt aanbieden. De geleverde zorg handelt u dan rechtstreeks met Comfortzorg af.
Het is ook mogelijk dat Comfortzorg een zorgarrangement samenstelt en aanbiedt zodat uw locatie extra gepromoot wordt.

Hulpmiddelen
Via Comfortzorg is het mogelijk om alle benodigde hulpmiddelen te laten bezorgen op het vakantieadres. Deze hulpmiddelen worden veelal vergoed door de zorgverzekeraar. Een aantal hulpmiddelen kan gehuurd worden op kosten van de vakantiegast.

Kosten
Comfortzorg brengt éénmalig organisatiekosten bij de vakantiegast in rekening. Nederlandse vakantiegasten die thuiszorg ontvangen hebben een geldige indicatie voor zorg op een vakantieadres in Nederland. Voor hen is de zorg gratis, op de reguliere eigen bijdrage na. Comfortzorg zorgt dat deze financiering geregeld wordt. Uiteraard is het ook mogelijk dat de vakantiegast de zorg zelf bekostigt, al dan niet uit een Persoonsgebonden Budget (PGB). De gast ontvangt dan voorafgaand aan het verblijf een offerte met de kosten voor de benodigde zorg en/of hulpmiddelen.

24 uur bereikbaar
Onze medewerkers zijn 24 uur per dag oproepbaar. Zo is er tijdens het verblijf achterwacht mogelijk voor noodgevallen. We horen dit graag vooraf, zodat we hiermee rekening kunnen houden op het moment dat de gast bij u op vakantie is. Comfortzorg kan ook een mobiele alarmering regelen voor vakantiegasten. Om teleurstellingen te voorkomen vragen wij u ruim voor aanvang dit aan ons door te geven (minimaal twee weken).

LET OP:

Helaas is het zo dat er een tekort aan zorgverleners is in Nederland. In de vakantieperiodes is dit probleem nog groter. Het kan daarom voorkomen dat Comfortzorg de zorg niet geregeld kan krijgen! Dat vinden wij erg vervelend. Uiteraard doen wij ons uiterste best om de zorg geregeld te krijgen. Mocht het een probleem zijn om de zorg geregeld te krijgen dan brengen wij de vakantiegast daarvan tijdig op de hoogte en bespreken welke alternatieven er eventueel mogelijk zijn.