Word jij onze nieuwe Officemanager?
Als officemanager ben je verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van de dagelijkse werkzaamheden binnen het kantoor. Dit betreft de administratieve, organisatorische en facilitaire taken. Je geeft hierbij leiding aan de receptiemedewerkers die in de uitvoering van deze taken een belangrijke rol vervullen samen met jou. Tevens is het beheer van het wagenpark en de organisatie van onze telefonische bereikbaarheid een onderdeel van jouw functie. Daarnaast houd je je bezig met het agendabeheer voor de directeur-bestuurder en het organiseren van bijeenkomsten. Met deze functie stap je niet in een gespreid bedje. Dat is iets dat jou aantrekt en waarbij jij je als een vis in het water voelt. Je bent een kei in organiseren en denkt in oplossingen. Je kunt snel schakelen en prioriteiten stellen gaat je goed af waarbij je de details hierbij niet uit het oog verliest. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en houdt afronding van zaken scherp in de gaten. Het op een passende manier communiceren en weten wie je moet meenemen in veranderingsprocessen is belangrijk. Je werkt zelfstandig maar je vindt het fijn om deel uit te maken van een team en samen succesvol te zijn. Deze uitdaging vind je in de aansturing van de receptie en de facilitaire dienst. De receptie is het visitekaartje van Comfortzorg en wordt bemand door vakkundige collega’s.
Onze kernwaarden Ondernemend, Persoonlijk, Professioneel, Samenwerkingsgericht en Plezier zijn jou op het lijf geschreven.
• Je bent communicatief sterk, stressbestendig, flexibel inzetbaar en je hebt een klantgerichte instelling
• Je bent in het bezit van een afgeronde Hbo-opleiding
• Je bent integer, organisatiesensitief en empathisch
• Je hebt aantoonbare ervaring als officemanager
• Vakantiegeld en een eindejaarsuitkering.
• Daarnaast zijn er aanvullende extra's zoals korting op je ziektekostenverzekering en fiscaal voordelige aanbiedingen voor fiets, tablet en sportabonnementen
• Je hebt leidinggevende kwaliteiten
Werken in een team, met betrokken, enthousiaste professionals.
• Een dynamische functie in een dynamische werkomgeving
• Ontwikkelmogelijkheden
• Het betreft een dienstverband voor 16-20 uur voor een jaar met intentie tot onbepaalde tijd
• Salaris volgens de CAO VVT, salarisschaal FWG 50
• Vakantiegeld en een eindejaarsuitkering.
• Daarnaast zijn er aanvullende extra's zoals korting op je ziektekostenverzekering en fiscaal voordelige aanbiedingen voor fiets, tablet en sportabonnementen
Wij zijn een unieke zorgorganisatie in Friesland die ambulante begeleiding, verpleging, verzorging en specialistische jeugdhulp biedt aan mensen van jong tot oud. We zijn een relatief kleine organisatie, met korte lijnen en een informele sfeer. We hebben het uitstekend georganiseerd en kennen een duidelijk verwachtingsmanagement. Enthousiasme, collegialiteit en professionaliteit maken bij ons het verschil. Wil jij ook het verschil maken? Doe dan met ons mee!
Binnen het team waarderen we elkaars eigenschappen en proberen we deze altijd aan te vullen. Daardoor ontstaat er een krachtig team, dat samenwerking en waardering voor elkaar hoog in het vaandel heeft. Wij hechten veel waarde aan persoonlijke aandacht en binnen team zal ook veel aandacht voor jou zijn.
Of mail uw motivatiebrief en cv mailen naar werken@comfortzorg.nl.