Laagdrempelig en transparant in wat we kunnen

Comfortzorg is een organisatie die staat voor zorg en begeleiding die aansluit bij de mogelijkheden en de wensen van cliënten en omgeving!
Eenvoudig als het kan en gespecialiseerd indien nodig.

Over ons
Missie
visie
Logo
het team

Comfortzorg werkt
enkel met vriendelijke en vakkundige medewerkers.

OVER DE ORGANISATIE
Bedrijfstructuur en organogram

Bekijk onze organogram hier.

Bestuur en toezicht

Het dagelijkse bestuur van Comfortzorg is in handen van directeur en eigenaar Hanni van den Broek.
Het toezicht op de verantwoorde besteding van overheidsgelden wordt uitgeoefend door de Raad van Commissarissen. Comfortzorg gebruikt de Zorgbrede Governance Code. Bij Good Governance gaat het in essentie om: een heldere scheiding tussen bestuur en toezicht – de onafhankelijkheid en kwaliteit van de toezichthouder – de kwaliteit van het bestuur – het gebruik van adequate systemen van interne en externe verantwoording.
De Raad van Commissarissen van Comfortzorg B.V. bestaat uit:
De heer F. Oostlander
Mevrouw L. Kleefstra
De heer S. Volberda

Clientenraad

Comfortzorg wil er alles aan doen om de stem van de cliënt een belangrijke plaats te geven in het beleid van de organisatie. Daartoe heeft Comfortzorg een Cliëntenraad opgericht, welke momenteel bestaat uit drie leden en een vacature. Wij zijn dringend op zoek naar cliënten, mantelzorgers of vertegenwoordigers van cliënten die onze raad willen versterken.
Mevr. S. Langbroek
Mevr. H.J.M. Walda-van Assen

U kunt met de Cliëntenraad in contact komen via het secretariaat van Comfortzorg, telefonisch op 0513-437764 of via de mail: info@comfortzorg.nl.

kwaliteit

Ieder jaar worden we getoetst voor ons HKZ-keurmerk. Zo wordt beoordeeld of we onze organisatie op orde hebben en de juiste kwaliteit bieden.

OVER onze partners
samenwerkingspartners

Comfortzorg ziet zich graag als samenwerkingspartner en is voorstander van een kwalitatieve goede keten met organisaties die in de samenwerking het uitgangspunt van goede en resultaat gerichte zorg voor de klant onderschrijven. Wij hebben in de ambulante zorg en begeleiding ongeveer 30 samenwerkingspartners. Van groot tot klein.

Hulpmiddelen verhuur

Samen met Medipoint bieden we in Heerenveen de uitleen van hulpmiddelen vanuit ons hoofdkantoor. Het kan gaan om rollators, krukken of bv bedklossen die tijdelijk nodig zijn bij ziekte of beperking in mobiliteit. We hebben een kleine voorraad op kantoor en kunnen alles bestellen zodat het thuis wordt afgeleverd.

Extra services

Maaltijden aan huis
In samenwerking met Van Smaeck brengen wij heerlijke maaltijden aan huis. Over smaeck valt niet te twisten, zeggen ze. Bij de keuze voor een partner is 'smaak' waar wij naar zochten. Want smaak is waar het bij eten allemaal om draait. Zodat je gemakkelijk thuis iets lekkers klaarmaakt.

Ontzorgd verhuizen
Met de verhuisservice Ontzorgd Verhuizen zorgen wij dat uw op een prettige en persoonlijke manier wordt verhuisd. Bij Ontzorgd Verhuizen begrijpen ze dat het niet zo maar spullen zijn. U krijgt een eigen verhuisregisseur die u kent, die weet wat u wilt en de tijd voor u neemt. Gewoon als service.

Niet gevonden wat u zoekt?
Stuur een bericht
Onze servicemedewerkers antwoorden doorgaans binnen 48 uur.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.